Rännande.

Jag har, kors i taket, hunnit göra grejer. En lördag och innan det blir kväll.
Oftast sover man bort halva dagen och sen orkar man inte göra något förns
det är kväll. Eller man är åtminstone duktig på att slöa bort tiden på dagen.


Har varit till J och kikat(även hjälpt till lite) när han börjat lägga golvet i köket, hunnit vara till Anna eftersom hon fyllde år igår, surrade en massa och åt lite tårta. Presenten kommer hon få sen. Och sen for jag direkt till Ninni och hjälpte henne med frillan inför ikväll då hon har inflyttningsfest. Vi bar även ner Elin och Lodis soffa till deras lägenhet, döden för ryggen för tung var den. Även om den var i två delar. Känns superduper drygt att göra iordning sig själv nu, tänker inte fara som en slashas även om jag inte tänker dricka ikväll. High heels är det ända jag vet just nu.

Vad i hela friden ska man egentligen ha på sig? Det här är inte min starka
sida idag, men något kommer man väl alltid på säkert. Tur jag bara behöver
gå över gatan för att ta mig dit och inte behöver kirra skjuts eller så.

Ehm, på med musiken och vakna till liv igen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback