Skor.

Hur har det gått till?
Jag som förut bara haft ca 5 par skor samtidigt förut har numera
kring 24 par. Visst, då är det blandat finskor, sommarskor, slasskor,
vinterskor och vardagliga skor. Jag trodde inte själv att jag hade så
många. Och ändå vill jag bara ha fler. Bland annat ett par Ugg´s och
ett par nya stövlar.

Mamma har städat skohyllan där nere och skickade med mig en hel icapåse full med bara mina skor upp på mitt rum. Hade inte den blekaste om att jag hade så många där nere, max 3 par. Harjeligen.

Har varit och köpt några extra nålar till symaskinen så att jag har utifall att den som sitter på går sönder, och nå skosnören så man kan göra några läckra linjer på dressen. Jag ska börja sy i veckan. Handkräm, tandborste och sånt var också nödvändigt.

Ska strax duscha och börja göra mig klar, ska fara till finaste sen.


Par nr1. Stövlar, de jag har är lite halvtrasiga.
Par nr2. Bara så snygga och stilrena, skulle gärna få joina min samling
Par nr3. De var så söta, skulle vilja ha som inneskor när jag jobbar.
Par nr4. Hothothot.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback