Söndagen den 28 september.

Det är mysigt höstväder ute, om än lite blåsigt. Och vad gör jag?
Jo, jag sitter inne i en härlig klänning, eller sitter var inte rätt benämning
bortsett från just precis nu. Jag städar.


Måste komma på någon bra lösning för hur jag ska ha mina skor, de som inte ryms där nere.
Och så kanske jag måste ta och rensa min låda där nere så jag verkligen kan ha mina vantar,
mössor och halsdukar i den istället för allt möjligt som inte behöver vara där. Självklart har jag
även börjat med tvättandet också, eller första maskinen är i nu och jag ska hinna köra minst
två idag. För att man ska ta sig någon vart. Dammsugning måste också ske.

Slog egentligen mest bara på datorn för att jag ska kunna spela
musik medans jag gör allt detta. Då kanske det går ännu lite lättare,
även om jag faktiskt konstigt nog är på städhumör.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback