tv4.se fungerar inte så bra nej.

Sitter och försöker se idolavsnittet från igår på tv4´s hemsida.
Men då ska det
självklart sluta fungera efter andra pausen.
Inte alls särskilt kul. Menmen.


Tvätten rullar på och jag är inne på 3e maskinen nu, har iofs
en hel del kvar sen men det är åtminstone en början iallafall.

Och så är det den självklara tajmingen såklart, jag har ont i halsen och känner mig allmänt hängig, det känns som att jag kommer bli sjuk. Men jag vill verkligen inte, jag vill få börja träna på måndag som jag sett fram emot. Har jag inte varit sjuk på hela sommaren kan jag väl ändå få klara mig ett tag till? Det är bara att hålla tummarna, klä sig mer än ordentligt och få i sig mkt vitaminer.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback