surr.

Det är så fruktansvärt tråkigt att vara sjuk. Mest för att jag inte kan vara med
min fina så som jag vill. Det är klart jag förstår att han inte vill bli smittad av
mig men jag vill inget annat än att bara få vara med honom just nu.


Har sett 5 avsnitt av Grey´s och det blir väl minst två till. Värst är det nog att jag
börjar bli för rastlös att ligga stilla helt själv. Min fina kikade iallafall förbi tvärt
efter att han hade varit och spelat tennis, jag gick precis ut ur mitt rum när han
stod utanför dörren, jag flög upp i luften för jag var inte alls beredd på det och
ja, jag är lättskrämd. Men jag blir alltid så glad när han gör sådär.

Har tänt lite ljus och gjort mysigt i mitt rum, det är det som är härligt med
hösten. Måste bara ta och införskaffa mer värmeljus jag kan ha i ljusgrejen
på väggen och i ljusstaken på databordet.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback