Vinterjackan har nu kommit fram från sommardvalan.

Igår blev det parmiddag. Nu väljer jag att kalla det för det. Det var jag, J och
en mycket god vän till honom och hans tjej. Vi valde Balders, hungriga som
vi var så åt vi tacobuffé.


Idag har jag varit för lat. Trots att det var fint väder så höll jag mig inne. Eftersom J for och tvättade så kände jag inte för att gå ut och promenera själv, det är alltid mysigare och roligare om man är två. Låg istället inne, nerkrupen i soffan och såg 3 avsnitt av Grey´s Anatomy. Väl hemma lite senare så bjöd mamma och pappa oss på grillat, snart är det troligtvis slut på grillperioden pga kylan som kryper fram allt mer.

Myskvällen ikväll blev inte av. Jag tycker att det är tråkigt för jag har inte mycket att göra hemma, och jag ville inte fara på fest heller, inte alls sugen. Men ja, J skulle ju dit. Så jag fick åka med dit för att sedan ta med mig hans bil hem. Hade jag haft med mig plånkan så hade jag väl mest troligt farit om ica och köpt blekmedel för utväxten(jag är så förbannat less på den) och tagit ur långhåret. Men nu blev det ju inte så, jag får ta det en annan dag helt enkelt. Idag kändes inte som någon bra dag att sitta hemma helt själv på, men vad gör man.

Nu ikväll åkte ena vinterjackan fram också, jag tänker sluta frysa på
kvällarna nu ifall jag vistas utomhus. Min höstjacka och skinnjacka
är båda alldeles för kalla. Snart kommer man väl även att måsta bära
den på dagarna också. Måste försöka få ta i en ny, jag har lovat mig
själv att unna mig det.


Min prins är det underbaraste jag vet!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback