Downtown i mina pumaballerina.

Efter jag hade varit hos tanddoktorn och hunnit hem för att packa ihop
lite kläder och skor(ingen susning om vad som ska bäras ikväll nämnligen)
så for jag in till stan, kändes som en evighet sedan sist.


Fann ett par billiga jeans på Gina, och snygga. Svarta dessutom. Så dom tänkte jag skulle få följa
med mig i en påse hem. Började då fundera på att nu ska jag se till att hitta "en hel outfit" och inte
bara strögrejer. Så jag hittade en top(lite blusaktig sådär) i rosa med volanger, tänkte genast att
"det där är inte något jag brukar ha på mig, inte så ofta färgmässigt heller, men den skulle kunna
vara riktigt fin och verkligen bli en liten festtopp så den får också följa med". Sen hittade jag ett par
jeansshorts på deras rea för 49:- ist för 199, så det tycker jag var ett kap. Vet dock inte om det blir
att använda det ikväll med mina oanvända, höga klackar eller om jag tar en klänning än. Men det
känns som att jag kommer slippa den värsta beslutsångesten. Speciellt när jag inhandlade en
ny, liten väska på monki(it´s the place to be om man vill hitta små, praktiska väskor med långt band)
i svart.


Sienna jeans (fast jag köpte svarta!) Och Petronella partytopp.

(Det andra har jag ju tyvärr ingen kamera till att fota, and it sucks!)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback