Första gången Nelly.

För första gången någonsin har jag beställt från Nelly. Och med lite ångest
långt nere i maggropen. Egentligen har jag inte råd för att jag behöver hålla
hårt i mina pengar tills nästa gång jag får lön. Men jag hade bestämt mig för
att ta hem klänningen från gina idag, och så blev det inte. Då den inte heller
fanns på deras hemsida kunde jag ju inte beställa där heller.


Ja, då fick Nelly bli sista utvägen. Rare fashion, marinblå. Och en Rare fashion,
blå festtopp(volangtopp) för ynka 79:- fick också följa med. Ja, blir de inte som
jag tror de ska vara så åker de tillbaka på en gång. Toppen var för övrigt den
sista i hela lageret så det går inte att få fram bild på den.

Nu får jag inte köpa ett enda klädesplagg på vääääldigt lääääänge.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback