Ganska klart.

Gosh. Har inte en susning om hur länge jag suttit och pysslat på nu för att få ett någorlunda resultat. Det är småfix kvar. Men det duger än så länge. Bredare, nya färger, klocka, "signatur", fått in texten en bit från vänsterkanten(rubrik & meny), kommentarsdetaljer. Till exempel.

Det jag skulle vilja är att Menyn ser annorlunda och enklare ut.En länk där man kan klicka på ex. "arkiv" och så kommer arkivet upp, och när man trycker igen så döljs hela arkivet. Och lite sådär, någon som är flink på det? Tacksam för hjälp.
Och jag har insett att jag vill ha photoshop så jag kan göra en ordentlig header. Enkel, men ordentlig. Ja, det blir lite blandat sådant här snack nu.

Men nu ska jag göra något annat, kanske ta tag i att äta eller varför inte fixa håret?
Har dock inte bestämt än om det blir hela eller inte. Är sugen, fast jag vet inte om
jag är SÅ sugen, nu.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback