I´m not seventeen.

Det ska tydligen bli en riktig filmhörst i år. Mhm, det gillas.
Allt ifrån de sista "Stieg Larsson"filmerna till Beck mm.
Tror det blir en hel del film, precis som i våras som man
kommer till att se.


På tal om filmer så såg jag 17 again igår. En tjejfilm, enligt mig. Men sen gillar jag
ju sånna också. Tyckte faktiskt att den här var lite pinsam ibland. Ser du den så kommer
du märka det själv. Zac Efron spelar huvudpersonen och han är ju en riktigt bra skåde-
spelare trots sin ringa ålder(har man sett high school musical filmerna vill man se den
här också). Men tvinga inte din kille till att se den med dig, välj en god vän eller se den
på din egotid. :)



Tror att jag måste fara förbi OnOff idag och höra vars min kamera tagit vägen,
de sa 2-3 veckor och nu har det gått 3 veckor och två dagar. Jag är desperat
efter min kamera, har bara fått leva halva sommaren utan den känns det som.

Äh, kanska ska koka ägg nu och få
i mig nå mackor.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback