I survived.

Men det känns som att jag har 10 köttbullar i min högra kind och en som täcker
halva svalget. Bedövning. Kan knappt ens äta piggelin som jag köpte i förebyggande
syfte(om det nu skulle ha fungerat).


Fick inte ha samma tandläkare som sist, men inte heller min gamla som tur var.
Hade två pratglada damer. Vet inte om dom alltid är pratglada eller om dom gör
det bara för att distrahera patienten. Dom skrattade och härmade fläkten en hel
del också. Skrattet gjorde mig lite orolig medans pratet var en bra grej att koncentrera
sig på. Dessvärre hörde man ingenting när någon apparat var igång(det som är det
största helvetet). Kunde låta ungefär såhär: "Ja min mans bror är slagverkare och han
surrsurrsurrsurrsurr(från borr och dyl) gubben noa, hahahah". Fick mig även en dusch
från en annan apparat, i hela ansiktet. Dom skämtade bort det med att det är skönt
sånna här varma dagar. Känns kul att måsta vara där 10 i 10 imorgonbitti igen. SUCK!

Som tur är har jag 600kr där att bruka, som man får via försäkringskassan så hela
faderullan blir ju lite billigare än vad det skulle ha blivit annars. Meeen, kostnaderna
tar jag imorgon.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback