Just the way it is.

Jag försökte se om jag fann några bilder från i måndags när jag
satt med brudarna. Fann... nada. Men det kommer väl. Det stör
mig som rackarns att min kamera är på reparation.

Och jag har fortfarande träningsvärk i övre underarmarna, höger axel och vänster sida av ryggen efter golfningen. Kanske inte så konstigt när man vevar iväg 4 hinkar med bollar. Sen som belöning fick jag en fet blåsa(skavsår typ) på vänster tumme, yippiekayey. Men det var kul och jag överlevde så jag ska väl inte klaga allt för mycket.

Igår däremot så gick vi ju på Stora Nolia. Önskade att jag ides stå och kolla på smycken och få med mig något hem, men näe. Inget tålamod för det. Vi provade på curling i den nya curlinghallen, skitsvår sport som ser betydligt enklare ut. Jag halkade mest runt som bambi på hal is eftersom ena skon som skulle ha greppsula var minst lika halkig som den med halksula. Ett under att jag inte ramlade och slog mig fördärvad. Ännu ett ögonblick där jag önskade att kameran var med. Fick sedan ryggen knådad i en massagestol innan jag köpte en huvudmassagegrej(ska tydligen hjälpa mot stress och huvudvärk samt stimulera hårbotten och påskynda hårväxten). Det var det enda som fick följa med mig hem.

Vi gottade oss sen i pizza och köpte lite öl för att bara sitta och ha det trevligt på
kvällen. Gudomligt väder måste man väl erkänna. Men när myggen börjar invardera
kroppen så är det inte så skönt att sitta ute längre, sen tv-spelade vi resten av kvällen.
Riktigt skön dag. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback