Mer att göra.

Vi provfiskade lite i älven ikväll. Stendött. Men lika gla för de,
då slapp jag fingra på den slibbiga.


Usain´s världsrekord är out of record. Vansinniga människa, det
är inte mänskligt. Man kan bara inte göra så, trots att han gör det.
Läskigt att det ser ut som att han skulle kunna prestera bättre till
och med.

Imorgon väntas hockey, och det är skammen att jag inte betalar in mig själv.
Får storebrors sistadagsbiljett eftersom de reser norrut. Men jag är så glad
att kunna följa med J och hoppas kunna dela hans glädje om det blir vinst.
Men först ska jag hem och hämta mina Grey´s Anatomy säsonger, tvätta lite
och sy till nå grejer tvärt, känns skönt att ha något att vara sysselsatt i heleste
långa dagen och sen vara sysselsatt på lördag också.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback