Today´s tomorrow.

Idag fick jag välja vad vi skulle hitta på. Och hur länge har jag inte velat att vi ska
fara och bada(mest så att jag ska få njuta av solen). Så idag for vi ut till Kassjö
och la oss på grässtranden. Några ur min familj kom också dit. Vi låg där ett tag
och badade en hel del trots att det blåste rätt mycket.


Det värsta var när J drog i mina fötter så att min rumpa släpades på botten, hej sand överallt.
Kunde bara inte hålla mig ifrån att vara lite barnslig och kasta sand från botten på honom då.
Man måste helt enkelt få ge igen ibland.

Mindre kul just nu är att jag bävar mig inför tandläkarbesöket imorgon och det sista på tisdag.
Känns riktigt som pest och pina det där. Men antar att jag ska vara glad att jag åtminstone ska
ha min nya tandläkare och inte han som gjorde mig rädd för allt det där. Hoppas på överlevnad.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback