Utstyrsel.

Har ytterst lite att göra just nu. Det känns som att jag har all tid i världen. Tänker inte hoppa in i duschen förns om 2 timmar. Tänkte att jag kan prova och se vad jag ska ha på mig sen så att jag slipper velet.

Vet precis vilka skor jag tänker använda, likaså väska(den nya såklart!).
Så jag har provat toppen och det fungerar lika bra ihop med jeansen som
med jeansshortsen. Är det för kallt att ha jeansshorts på sig ikväll? Det
skulle iallafall se somrigt och fräsht ut. Samtidigt som jag undrar om det
kanske inte alls är något av det som jag vill ha på mig. Men kommer jag
i en flashig klänning känns det som att jag kommer vara ensam om det
(har inte en susning om vilka det är som ska vidare ut på krogen, jag själv
far hem mellan tio och elva och det kan hända att vi fortfarande äter då så
mycket som vi brukar kackla när vi väl ses)
. Resten känns lätt som en plätt.

Kanske ska lägga mig och läsa ett tag bara för att koppla bort det här med
vad jag ska klä på mig sen, hur jag vill se ut i övrigt och så vidare.(Innerst
inne önskar jag att jag hade haft löshåret i år också).




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback