Vill ha!

Syster var hit för en toppning, tror jag kapade bort ca en decimeter.
Sådär, bara för en toppning. Tänk om mitt hår växte lika fort så att
jag kunde toppa så mycket när jag väl ville toppa det. Ja, alla kidsen
var ju med också. :)


Har tagit itu med berget. Gosh i hated it. Tog hundrasextiotre år ungefär.
Russin till fingrar och veka naglar. Tänk om jag ändå köpte ett par disk-
handskar. Onödig utgift enligt mig.

.

Sitter i drömmarnas värld. Höst. Jag vill ha Mysiga tjocktröjor, ett par lila
strumbyxor, och några svarta. En marinblå klänning och lite färgklickar till
pumps, ett par shyssta stövletter och ett sött diadem och ett fint armband.
Lär ju finnas fler grejer. Men jag fyller snart år. Vet inte vad jag ska önska
mig än, men ingenting superdyrt.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback