Dopparedan.

GOD JUL!

Otroligt nog sov jag som en stock inatt och drömde att det var sommar och jag spelade fotboll igen, jag hade blivit sjukt duktig. Räknade till och med ut i drömmen att det var 6 år sedan jag slutade(usch vad tiden går fort) och så många år efteråt hade jag världens talang. När väckarn först ringde hade jag inte en tanke på att det var julafton ens, men det dök upp i minnet ganska fort trots allt.

Har hunnit med en dusch med trimning, ätit frukost, satt i löshåret och plattat mitt så att det flyter ihop bättre. Spacklet är på plats och jag är egentligen ganska klar allra redan. Det jag saknar att få göra nu är att äta den traditionella lunchen som vi alltid äter i min familj, dopp i grytan(Blöta!). Inser nog att jag saknar familjen en del också samtidigt som jag är glad att få fira jul med min gubbe. Vi ska iväg en sväng på ett tag och hälsa på hans farfar, det blir första gången för mig under de 1½ året vi varit tillsammans så bara det känns lite smånervigt. SEN kan jag ta på mig de kläder jag tänkt ha på mig sen och finslipa på looken, haha.

Vi har det alldeles vitt ute, landskapet är så underbart vackert just nu. Minus 11 grader och solen som skymtar bakom träden. Idyllisk dag för julafton? Jag tror banne mig det! Synd bara att jag inte kan ta ett kort på det jag ser ut genom fönstret just nu(min kamera la av igår, jävla skit!).

Jag hoppas att jag får en toppendag och kväll. Jag hoppas att min familj får en toppensuperbra dag och kväll och att alla blir nöjda med sina klappar. Sen hoppas jag att alla vänner, bekanta och alla ni där hemma får en superbra dag och kväll. GOD JUL!



Hej!

Jag tänkte ifall du har lust att kanske ta en kaffe och prata lite skit nån dag? =)

Hoppas du får en bra julafton!

Kram / A

2009-12-24 // 17:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback