Lite bilder från igår.

Nu mår jag lite hyfsat iallafall efter att ha sovit några timmar till. Idag har jag haft tre bästa vänner, soffan, toaletten och sängen. Sugen på mat, men har inte vågat ta risken än. Nu hoppas jag att gubben kommer ihåg att köpa cola till mig på affären, i need it!

Men det var riktigt kul igår! Först fortet vid halvfem där vi var 25pers uppdelade i 7 lag, vårat kom varken sist eller först. Sen hem för att invänta middag och dricka mer öl. Åtta var det dags för födelsedagsmiddag på Allstar för Chrille och Anna. Åt gott! Och självklart drack de flesta en hel del. Det blev ganska mäktigt när vi alla(vid det här laget 28 pers) ställer oss upp och sjunger för de två och folk i bord runt omkring ställer sig upp och hakar på i sången de också. Därefter gick det bara mer och mer utför, haha. Kan säga att det var över ett år sedan jag hade en liknande baksmälla som jag haft idag. Helt sinnes.


Vårat bord.

Min supergoda mat.

Det andra bordet. Och jag för kvällen(ny klädsel och gammlöshåret ipillat med hårnålar).








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback