En liten grej om receptet.

Har insett nu att det verkar ta betydligt många fler timmar än 3-4 för att frysa julglassen. Begriper inte hur det kan stå så på receptet jag har i min ägo. Jaja, hoppas iallafall att det är fruset tills imorgon. Så man måste helt enkelt ha tålamod och vara lite förberedd på att det kan ta tid.

Vi har just kommit hem efter att ha ätit mongolisk buffé på great eastern. Man håller ju halvt på att äta ihjäl sig varje gång. Nu ska vi bara totaldäcka ner i soffan och se fjärde Johan Falk filmen(så jävla typiskt att flickan som lekte med elden skulle vara uthyrd, annars hade jag bergis kunnat tvinga gubben att äntligen se den).

Alltså imorgon? Känns det deprimerande eller vad? Jag var lite halvsugen på lite rajtan tajtan. Gubben ska iväg på hockey i sundsvall och far redan på morgonen. Visst, jag ska träna under dagen. Men sen då? Alla ska antingen vara nykter eller så är dom borta över helgen. Så jag kommer måsta sitta hemma med familjen eller?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback