Ett gott slut.

Efter att bilen hade stått i garaget med värmefläkten på max i två timmar så verkade allting fungera som det skulle. Men rackarns så vaksam jag var på vägen hem. Jag tog mig dit och det var jag glad för. Skyndade att leta fram mitt paket och slita upp det för att få ut löshåret..

Fan vad simpelt det är med clips! Ska bara lägga i lite violett moussetoning(som köptes på clip idag) imorgon eller så för att få det att skifta i kallare toner. Men jag har haft det i hela dagen. Gick ju superfort att sätta i och det satt bra för att vara första gången jag satte i det.

Därefter fick jag fara och möta upp gubben och hans kollega på macken för en check av kylarvätska i bilen, det kändes som att det kunde vara ganska bra. Så det fylldes på och även spolarvätska(den var helt tom), och under tiden frös jag som om jag vore naken i alaska. Jag fick så ont i fötterna att jag höll på att få panik när jag körde och letade parkering inne i stan sen. När jag väl hittade en så halvsprang jag hela vägen till mvg för att ta mig in så fort som möjligt. Att det varit dubbelt så kallt som de sagt att det skulle vara kändes inte okej idag när man höll på att frysa sönder.

Hur som haver så fungerade bilen resten av dagen, jag var bara lite senare ute och hann inte med att tvätta(men jag fick med mig rena kläder ändå, tur man har mycke ibland). Inhandlade resten av julklapparna och känner mig någorlunda lugn. Men jag ska inte pusta ut helt förns jag får hem klappen jag beställde i veckan, är lite smånervös. I värsta fall får jag lösa det på ett annat sätt. :)

Vi har precis gluttat film och ska ta och knoppa för att orka upp och
arbeta med lägenheten imorgon. Wehey vad jag ska måla då!


Innan jag började skrapa bilen, vilket också betyder att det var innan jag blev så jävla pissed. Mitt hår ser lite halvkonstigt ut också, men jag skyller på vinkeln såklart(inget löshår i här inte).




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback