Jag hade väl bara tur att jag inte sladda av vägen tidigare.

Precis när jag ska sätta igång med att äntligen börja dona och fixa lite eftersom jag skjutit upp det hela dagen, ja då går jag självklart in på banken och ser vad jag fick i lön eftersom jag inte fått något lönebesked. LILLA DEPPEN! Har inte fått in mer än för EN dag. Och jag som väntade mig en ganska rejäl lön efter att ha levt ganska sparsamt.

Jag hatar verkligen lönesystemet för timavlönade, HATAR! Grr, morr och fräs. Känner mig helt jävla tom. Den här månaden av alla lixom? Löser dom inte det där så måste jag låna pengar för att kunna köpa julklappar, hur jävla kul känns det? Fy fanken! Nu vill jag allra helst bara krypa under täcket och krypa upp därifrån igen på söndagmorgon. Helt seriöst. FAAAAN!

(Sitter bara och sneglar på alla grejer just nu och ser dom som fiender,
jag orkar bara inte nu hur mycket jag än måste. Blir fasen gråtfärdig.)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback