Jag har inget val om jag inte ska köra slut på mig ännu mer än jag redan gör.

Jag insåg precis att om jag ska använda all energi jag har nu när jag arbetar, är dunderförkyld och knappt kan snyta ut allt äckelsnor som gör huvudet tjockt som en betongklump och ömmande kropp så kommer jag aldrig bli frisk. Snarare lär det bara bli värre och värre.

Så imorgon stannar jag hemma och hoppas att det gör susen. Att det ger mig mer energi och ork. Att jag klarar av mer. Som det är nu, att jag är helt klubbad när jag kommer hem och inte kan göra en grej är inte bra. Att jobba med den energi man har, sedan bara ligga hela kvällen och sen sova. När man då vaknar och har lite energi igen så används all den till jobbet och så börjar det hela om igen. Snacka om ond cirkel. Jag ska bli bättre imorgon, så är det bara!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback