Julklapparna.

En sten har släppt ifrån mitt bröst. Sista julklappen damp ner i brevlådan idag(den låg på köksbordet när jag kom hem) och jag har nu även slagit in den. Pjuh! Har även burit ner de som dom ska ha med sig upp över jul också så att det är gjort.

Fan så skönt att inte behöva oroa sig längre för att det kanske inte hinner komma. Hoppas nu bara att ingen annan har tänkt tanken att han behöver en sådan. Största paketet(kartongen är stor) i år får mamma, det tyngsta får pappa och det dyraste får gubben. Ska eventuellt köpa något mer åt mamma och pappa, får se om jag kommer på något bra. Bella skulle ha haft något litet till också. Men det är ju bara om jag hittar något. Allt som allt har jag hittills köpt 15 julklappar. Det är ju betydligt mindre än de minst 20 jag köpte förut om åren(billigare då förstås).

Nej, in med en tvätt och ner på stan.
Jalla jalla eller curry curry. Samma
betydelse.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback