Oj, det här blev långt.

Nu var det ett tag sedan. Men igår fanns aldrig tid eller ork för något skriftligt här. Julafton var jättebra, god mat(vi åt mellan 6 och halv elva i princip, fast med lite glapp emellan), socialt och bra klappar. Jag fick saker jag önskade mig och bra saker. (väggklocka med väggen som urtavla, handdukar, badlakan, en ny osis+ dust it, underklädesset, tränings t-shirt, en ny fin mysdress, presentkort på både kläder och skor med mera.) Gubben blev nöjd med sina och jag tror att skäggtrimmern gick hem. Vi kom väl hem där kring halv tolv och ont i magen hade man, ja man hade ont hela natten och halva gårdagen.

Och så var vi upp tidigt igår också för att fara på rean på onoff. Där blev vi i hela två timmar. Först kollade vi det vi skulle kolla och sen trodde jag att jag kunde lämna in min kamera, som är paj igen(!), i kassan. Men nej, så jag fick ta en ny lappjävel och vänta de 40 nummer som var före mig. Om man blev less? Så in i bängen! Det var skönt att komma ut därifrån i kylan. Men sen var jag dyngtrött när vi for vidare och när vi väl fick lägga oss och vila så slocknade vi och sov ända tills vi blev väckt för middag. Det var så välbehövt.

Det hela slutade med att vi skulle ta någon öl hos J´s kompis. Sen slutade det med att vi helt plötsligt skulle in på olearys. Så blev det. Vi hade det riktigt trevligt. Även om jag fick en smärre chock där i slutet, haha. Fick även en väldigt fin komplimang av en annan tjej i toalettkön som gjorde mig på bra humör. Nattkäk och sen åkte vi taxi hem med han som hade hängt upp sig på ett mitträcke med en annan taxibil för cirkus en vecka sedan. Spontana kvällar är ganska härliga må jag säga.

Grejen är bara att jag inte riktigt är taggad för ikväll men mest troligt måste försöka
tagga till efter vi varit in till stan på mellandagsrean(är så inte sugen egentligen!).

Det där med att kameran är paj är inte till min glädje. Att varken kunna ta bilder nu eller ens dela med sig av olika grejer känns supertråkigt. Speciellt när det hände dagen innan julafton och jag inte kommer få tillbaka den förns i januari någon gång. Ska försöka låna en av mamma och pappa kring nyår och förhoppningsvis går väl det bra. Så nu vet du varför det kanske är lite bildlöst.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback