Premiärturen.

Drickat är köpt, alla klappar på rätt ställe, karra och chirre inhandlat och bingolotter för ikväll har vi också. Jag tror att jag är redo för ikväll och för morgondagen. Annars är det fy skam. Men jag har hunnit en hel del idag så att det är ju inte helt fel.

Vi tog för övrigt premiärturen med skotern för den här vintern för ca 2 timmar sedan. KUL! Det pirrar sådär härligt i magen när man far fram, när skidorna reser ovanför marken och man håller i sig hårt för att inte falla av bakåt. Något mer som var härligt? Vi bastade när vi kom hem, i en timme, med en kall öl i handen. Jag höll fan på att rinna bort tillslut. Känner mig fortfarande mör och skulle nog egentligen kunna lägga mig och sova. Men mina naglar är rödmålade och vi väntar på uppesittarkväll.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback