Rummel och rabalder.

Idag har det varit en bra dag, och fort har den gått. Det ser ut att bli jobb imorgon också, så jag ska inte klaga i det här inlägget(är tanken iallafall). Dessvärre syndade jag och norpade två extremt goda kakor ur kylen samt åt av julglassen som bjöds på i personalrummet.


innan jobbet och på jobbet(mitt på dagen).

Tur att jag skulle och träna när jag slutade. Dock gick träningen så otroligt tungt idag att jag höll på att ge upp i förtid. Jag härdade och insåg efteråt att min skavsår på lilltån hade börjat blöda. När jag sen kom hem skulle jag måsta göra middag själv, det fanns ingenting och efter ett träningspass vill jag inte gå ner till frysen och kolla efter en micropizza direkt. Vad knåpade jag ihop? Stekt ägg/omelettvariant och lite korv. Vi får se hur länge jag är mätt. Tur det finns kvällsfika. ;)

På en stund ska jag fara och hämta gubben min som kommer hem efter två kursdagar.
Vill bara kasta mig om halsen på honom redan nu och krama honom så hårt jag bara kan.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback