Rumpan bar i drömmarnas värld.

Men dra mig baklänges vad jag har frusit idag. -12.5 och lite blåst på det gör det helt sinnes kallt trots mycket kläder. Mina vantar fungerar inte i den här kylan vill jag lova, måste hämta mina storhandskar tror jag. Men ute har vi varit ändå! Jag förstår bara inte hur allt ska gå om det är -19 imorgon.

Sen så träffade vi tomten i förmiddags också, haha. Han satt där och åt tomtegröt vid elden och väntade på Rudolf som hade rymt. Med sig hade han även pepparkakor till barnen som tomtemor hade bakat. Solbrillor hade han också, sånna där runda elton brillor. Men det är störtskönt att se alla barns olika reaktioner!

Nu är jag bara glad över att dagen faktiskt tog slut, jag sitter inne i värmen och seriöst så längtar jag tills jag får gå och sova då jag sov så äckligt skönt inatt att jag hade supersvårt för att ta mig upp imorse, tur nog så hade jag tid att dra mig. Måste även säga att det är riktigt kul ibland att drömma mysko drömmar. Som att jag skulle fara och rida med Sandra och Kristina och eftersom det hela drog ut på tiden skulle jag + en himla massa fler åka en buss som rymde 5 personer utöver busschauffören(förstår inte hur jag kunde drömma att det var en ultrabuss?!?) och så helt plötsligt när vi tar oss ut ur bussen har jag VÄRLDENS reva i byxorna så att man ser hela röven ibland, och den fick jag för att det hade varit så trångt. HAHA! Sen är resten en annan historia..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback