Snälla, säg att du vill hem nu.

Gaah, jag är sååå less!

När man har legat hemma varje kväll sedan i måndags och knappt fått vara med sin gubbe(förutom igår då jag målade garderob och han fixade taket inne på toaletten typ) så är det så otroligt mycket tid som jag bara legat och stirrat in i väggen/taket om jag inte har sovit eller läst bloggar. Inse hur roligt det är att ligga hemma och göra nada ikväll då. Klockan nio kände jag för att gå och lägga mig för att jag var uttråkad och rastlös. Nu sitter jag bara av tiden och väntar på att jag ska få hämta gubben så att jag får fara och sova.

Men han är så jävla underbar som förstår mig när det är såhär.
Han betyder verkligen allt för mig och han är min guldklimp!
Kärlek, kärlek, kärlek.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback