Stadsrundan.

Jag orkade inte med träningen idag. Har vandrat runt på stan i tre timmar och fått ont i ryggen. Hade bara velat knäppa med fingrarna så hade jag varit hemma. Och så vill jag hinna göra bort så mycket tvätt som möjligt idag. Därför tänker jag kliva upp tidigt imorgonbitti och fara och träna så fort som möjligt och börja dagen på det sättet.

Jag hittade en bra grej till min systerdotter för att komplettera hennes julklapp.
Det andra kändes lite futtigt för att vara jag. Tycker det var fint och jag hoppas
att hon blir glad.

Efter att min syster hade farit så gick jag på stan själv i ungefär två timmar. För att hitta en utstyrsel att ha på mig antingen på julafton eller på nyår. Gick apdåligt. Hittade inte ens EN fin klänning. Känns dötrist. Men samtidigt kan jag då ha på mig det som var tänkt från början på nyår och så tar jag på mig något ur garderoben på julafton, något som jag bara använt en gång är tanken. Så i slutändan blir det nog bra. Men jag hittade ingenting annat till mig själv heller. 

Imorgon har jag ett shema:
Träna och göra 4liter julglass innan klockan är kvart i tre. Då måste jag
börja bege mig för att hämta min brorsson på förskolan(dagis) för att sedan
vara barnvakt ungefär två timmar. Så ja, jag ska kliva upp tidigt är tanken.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback