Till att börja med..

..lite gamla bilder.


Kolla mästervärket jag byggde ihop åt barnen för ca 3 veckor sedan. Ganska duktig må jag säga. :)



Det traditionella onsdagsfikat. Gosaken varierar däremot. Idag var det julglass med lingon och pepparkaka i(betydligt mycket godare än det låter, ska prova göra i helgen), förra veckan var det den där goda som är på bild. Och nu när jag minskat ner på kaffe dricker jag allt som oftast varm choklad på jobbet.


Berättade jag att vi klädde julgranen i fredags? Ställde upp den från skratch, vek ut alla grenar samt kvistar. Snacka om att vi hamnade på ett terapijobb just då jag och A. Sen var det bara att klä den. Måste bara säga att den är mycket finare när det är mörkt ute och belysningen är på också.


Sen skulle jag inte tacka nej till att det var så här vitt igen, hellre det än slask och dylikt. Jag vet att sommaren är långt bort och tänker inte hoppas för mig själv att det var +25 grader varmt och varma vindar ute, då blir jag bara deprimerad.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback