Hennes röst hade ingen power.

Jag har fått en världssöt bild på mina nyfödda syskonbarn. Gosh så söta dom ääär. På måndag eller tisdag ska jag fara och hälsa på dom, längtar. Och lillkillen ser ut att vara grymt lik lille H när han var liten.

Igår var jag helt knäckt. Vet inte om det beror på att förkylningen fortfarande sitter i eller för att jag var totalt slut efter arbetsveckan men något var det. Så fort J for iväg för att dom skulle testa lite nya skotrar så somnade jag på soffan och sov i tre timmar, ända tills han var tillbaka. Jag frös hela dagen och det kändes som att jag skulle åka på feber. Fast det blev en aningen bättre när jag hade duschat och sen ännu lite bättre när vi hade fått äta god mat hos hans föräldrar innan vi for och såg melodifestivalen med några av hans vänner och tryckte godis. Jag tyckte det var bra att Marie Serneholt inte gick vidare, hon har ingen power i sin röst. Annars kunde låten ha varit bra. Men att af Ugglas skulle få en chans till till globen begriper jag inte.

Självklart mår jag betydligt mycket bättre idag och är glad för det. Men det är som rackarns att det redan är söndag och att man måste upp imorgonbitti igen. Ska strax lägga mig och fortsätta läsa Stieg Larsson´s, Män som hatar kvinnor. Jag har läst hela triologin för ca ett år sedan och jag gillar böckerna skarpt. Nu läser jag dock om ettan eftersom den kommer på bio snart och jag SKA se den. Blir det inte med J så ska jag få med mig mamma(hon och jag har inte varit på bio tsms sen jag var liten så det skulle kunna vara på tiden).

Det är sinnessjukt hur mycket snö vi har fått i veckan.
Men jag tycker att det är helt okej fast att jag längtar efter
våren. Men skulle allt börja tina nu så skulle vi få leva med
ett evigt slask i 2 månader om inte mer. Jag drömde föresten
inatt att jag åkte slalom, vilket jag inte har gjort på flera år.
Grymt sugen på att fara och åka i backen är jag iaf.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback