Jag kan joina kråkorna och passa in.

Jag kraxar nästan värre än en kråka. Min hosta har blivit
ännu lite värre än innan. Funny shit.


Har inte en susning om hur många gånger jag vaknat inatt för att sedan måsta somna om igen, och en hel drös olika drömmar har jag också drömt utan att komma ihåg vad någon handlade om just nu.

Ska vika en hel del ren tvätt och se ett x antal avsnitt av SATC.
Det är min plan.

Jag ska hålla mig inomhus och så still som möjligt. Men det känns ovärt och trist när man ser hur solen strålar ute(men det kanske ändå är svinkallt som alltid nu på sistone). Jag är ju så grymt sugen på att fota i sånt här fint väder. Men det kommer väl fler dagar i guess.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback