Min egna dagisperiod för 15 år sedan.

Har legat och sett 27 dresses för andra gången nu, första gången jag såg den är för mig en bra dag som var för nästan ett år sedan. Mhm, i like.

Är trött som fanken och skulle behöva få i mig någon middag.
Kan fan inte leva på spenatsoppan vi fick till lunch idag på jobbet.
Flashbacks från min egen dagistid, sist jag åt det var då. Tyckte
om det då och tyckte inte det var så farligt alls idag.

Och jag skojar inte när jag en liten stund efter förra inlägget fick in jobb för hela nästa vecka, vips sa det bara. Och så ska jag ju på den där arbetsintervjun på vikbanken så kanske får jag in jobb även veckan därpå? I wish i wish. Pengar är välkommet att klirra in i kassan min. Då kanske jag kan börja spara till en egen bil. Woohoo. En liten räser.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback