Min personliga almanacka.

Enormt skönt att få ha en tidig dag idag. Slutade ett. Har ändå jobbat 43 timmar och 25 minuter den här veckan, varav 2½ består av rast. Not bad at all. Och så har jag ju jobb på måndag också(fick ett samtal om det alldeles nyss). Blir nog en bra månad med tanke på att jag ska till vikbanken för att stärka papper den 10e som jag nu faktiskt har alla papper hemma, känns som att jag kan pusta ut.

Det är några som pratat om personliga almanackor på jobbet nu i
veckan och jag kunde ju inte låta bli att ta reda på hur det skulle bli
om jag gjorde en egen, så det har jag pysslat med sen jag kom
hem. Jag beställde en, den blev rosa(jag är ändå ingen rosa tjej,
men det såg finast ut och en liten pryl sådär går finemang). 275:-
och man får välja hur den ska se ut inuti också med olika rutor(att
göra, veckans betyg, veckans lista, veckans kurva med mera). Så
inom 2 veckor borde jag ha den hemma. Även du kan gå in på sidan
och kika och eventuellt beställa en personlig almanacka.

Fick ett samtal av systeryster imorse direkt jag kom till jobbet(jag var ju bara tvungen att svara). Frågade hur allt var och sa  att hon gärna fick försöka skicka en bild via mms om hon får pengar på sin telefon eller om hon får låna A´s. Nyfiken. Men eventuellt på måndag ska jag fara och hälsa på och mysa med småliven och självklart underbara lille H.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback