Mitt patetiska besöksrekord.

Hahah, insåg just en ganska patetisk grej. Var in och kollade på statistik nämnligen och den 30/1 så var det nog den dagen jag haft flest besökare(åtmistone som jag sett) och jag skrev inget särskilt alls. Och jag blev glad åt denna minimala summa och kom att tänka på att det är LÅNGT ifrån vad de flesta andra bloggerskor har. Nu får jag kika dagligen och se om jag kan knäcka siffran och om möjligt få ännu högre.

Men till en annan glad grej. Om ca.2-3 dagar kommer dom.
Dom lär väl vara helt underbart sockersöta och jag tycker
det är spännande, det är det varje gång! Mina syskonbarn
betyder väldigt mycket för mig och det kan jag med säkerhet
meddela att dessa småttingar också kommer att göra.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback