Nicole, inte Vero Moda.

Man kan ju bli brydd över mindre. MEN, det har varit ett par av mina favoritjeans som jag under skoltiden knappt hade råd att köpa. På sistone har jag funderat väldigt mycket över vars dom kan vara.

Visst dom är 3 år gamla. Och dom har varken funnits i butik innan eller efter. Dvs att hon skulle ha köpt dom innan graviditeten då hon har hälften så smal som mig och dom inte ens skulle passa. Och hon har dom nu. Jag tror inte en sekund på att det inte är mina, och hon har "lånat" kläder ur min garderob förr utan att fråga.

Även om jag inte ska sova hemma i helgen så tänker jag INTE låna ut mitt rum, punkt.
Tänker inte riskera att ännu ett par byxor eller annat plagg försvinner ur min garderob.
Inte förns hon erkänner att det är mina hon tagit och faktiskt lämnar tillbaka dom för den
där lögnen tror jag inte en sekund på.

Och jag sa fel butik där nere, hon sa att det var från samma fast där.
Men självklart ska jag tala om för er gott folk att dom är från Nicole.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback