Med och utan blixt.

Det blev visst ett ganska glatt och exalterat inlägg i lördags. Men det var så kul. När man är på sånna där tillställningar så spelar det ingen roll vem man är, alla är accepterade. Och när det då spelas en massa nostalgimusik så blir man exalterat glad. Aqua, den skivan hade jag och gick runt på mitt rum och mimade och sjöng för att jag hemskt gärna hade velat vara med i småstjärnorna. Macarena var vår "koppla bort plugget för en stund" dans på lågstadiet mitt i lektionerna, då vi helt enkelt stod och dansade bakom våra stolar. Vilket liv det blev sen när Riff Raff Ruff började med en massa covers.

FY! Så sjukt många fula oseriösa bilder jag fick med mig. Hur många
som helst som man kan skratta en skvätt åt. Då skrattar jag bland annat
åt mig själv också. Men det var en riktigt kul och trevlig kväll. På hemvägen
så fick man varva ner och känna att man var lite hes efter allt skrikande
och hade ont i fötterna efter allt dansande, men det var det värt.


Har flertalet bilder jag skulle vilja dela med mig av, men då krävs det medgivanden av personerna på bilderna att det är okej för dom. Och det har jag inte och då tänker jag inte hänga ut dom heller.

Måste bara nämna att det var SÅ KUL i fredags att få jobba igen, även fast det bara var fyra timmar på eftermiddagen, men jag hade kunnat jobba flera timmar till. Så nu i veckan känns det bra att vara tillbaka till fullo igen.

Tänkte lägga upp dessa bilder i fredags på hur håret blev,
men då krånglade publishme så det får bli nu istället.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback