rip.

Mamma och pappa löste det så jag fick ta lillbilen och fara för att träna. Gud vad skönt det var! Visst kändes det att det var ca 2 veckor sedan sist, men det var helt underbart att få ta i. Men jag lär ju få leva med träningsvärk imorgon.

For och kikade förbi J en sväng direkt efteråt, fasen att jag inte hade med mig alla grejer. Meen så kan det gå. I samma veva så kom jag på precis vad jag ska fixa till alla hjärtans dag. Det blir inte en sak(pryl) utan en grej vi gör tillsammans, som jag ska bjuda honom på längre fram. Är helt garanterad att han kommer bli glad över det. Fast ja, det blir inte förns i slutet av mars.

Alla hjärtans dag är inte en märkvärdig dag för mig, men, det är en självklarhet att jag vill visa min kärlek för min underbara. Jag vill spendera dagen med honom och kanske göra en mysig middag eller så. (Och så har jag ju egentligen namnsdag den dagen också, för dom som inte visste det. Men det togs bort för några år sedan sådär, Tina finns ju inte längre med i almanackan. Men det var Valentin och Tina.)

Imorgon. Då kommer det säkert vara miljoner tankar.
Först ska jag jobba. Sen ska jag på arbetsintervju inom vikbanken och stärka mina papper. Ska gå en rajd på stan och köpa nå prylar till de nyfödda. Troligtvis fara ut dit imorgon och hälsa på dom för första gången. Och så lär jag tänka på min kära mormor hela dagen. Jag saknar henner något så oerhört. Och imorgon är det ett år. Min underbara mormor. Hon var en stjärna! Saknar de gånger vi hade våra samtal, hon var så jäkla ball. Hon var så stark. Så har jag en känslig dag imorgon så beror det på det.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback