5 hönor och krossat glas.

Ibland så blir man bara allmänt slutkörd och knäpp i huvudet.
Barn som gör 5 hönor av en fjäder är rent ut av hemska vid dessa
tillfällen. Speciellt om de har en röst som näst intill skulle kunna
krossa kristallglas. Tortyr för huvudet och öronen.


Ja och om tre timmar så ska jag helst sova redan. Roligt värre.
Fast på sätt och vis känns det bra att ha öppningen imorgon, då
får jag sluta 13 om jag inte tar ut någon lunchrast. 

Varför springer många 10(ca)åringar runt i rosa Sveamössor?
På hockeyn kan man se ett flertal sånna knattar. Har småkillar
helt plötsligt börjat gilla rosa eller är det något så enkelt som
grupptryck? Fast, grupptryck i den åldern brukar handla om att
kanske vara med och spela fotboll, utebandy och att våga trotsa
lärare med att stanna inne på rasten. Själv klädde man sig ju 
fruktansvärt i den åldern, vågar inte ens tänka på det. Men vadå,
det gjorde ju tamejfan alla. 

Nu har jag fått leggingsarna i rätt storlek och dom sitter perfa
and i like them!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback