Canadicker.

Idag fick vi lite sovmorgon, jag fick inte in nå jobb för dagen och så.
Men självklart råkade jag somna igen när jag kom hem endå.


Igår när vi var hemma på middag så berättade mamma att det är släktträff i sommar på hennes sida. Att det tydligen kommer vara mycket mer folk den gången än vad det var sist(och då tyckte jag att det var många). Fick reda på att jag har släkt i Canada(visste inte att jag hade släkt ända där borta. Typ mammas morfars brors barn och så, så jag har ju troligtvis tremeningar där) som även dom kommer på släktträffen. Och på den sidan släkten så brukar det kunna bli ganska livat och lekar å så, sånt tycker jag är kul så jag ser fram emot den här släktträffen.

Har fått ett mejl idag om att mina varor är skickade, borde väl ändå
få dom imorgon då? Hoppas på det.

Nu måste jag ta tag i att städa(när ska jag annars göra det?) och
tvätta för att ikväll fara och träna lite step2 kp. Sandra, visst ska du dit?



yesbox, i will be there :)

2009-01-19 // 14:32:02

yesbox, i will be there :)

2009-01-19 // 14:32:40
» tajn

jag hoppas att jag får ha bilen..

2009-01-19 // 14:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback