Fortfarande kameraproblem..

Jag är helt förbannat slut, känns som att jag skulle kunna somna sittandes just precis där jag sitter nu. Det känns att det var ett tag sedan man jobbade heldag, en lång sådan också på 10 timmar.

Men trots det var mina planer att jag skulle fara och träna ikväll.
Dom planerna är slopade, jag har ingen tillgång till bil, så vad
gör man? Får helt enkelt bli imorgon eller något.

Och så har halva min cdon beställning kommit, böckerna, som alltid
brukar ha en tendens att komma en dag före filmer och sådant. Så
jag har väl tänkt försöka börja läsa "den tusende gången" eller "jag
dödade mitt barn" redan ikväll. Får se om jag lyckas.

Och så vill jag på något jävla höger lyckas fixa bilderna!
Är så frustrerad och vet inte vad jag ska göra för att ordna
det, krävs säkert experthjälp. Men alla lär väl säga "dom
bilderna är bara att glömma". Förbannade skit!
Hade allt funkat hade jag vid det här laget kunnat bjuda
på lite härliga bilder.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback