Mixtrar.

Jag gav upp gällande min kamera, vilket betyder att jag
inte har en enda bild från i lördags och det gör mig arg
inombords.


Sitter iallafall och funderar nu på om jag ska mixtra lite. Jag låg och läste lite och när ögonen grusades och höll på att falla igen så kom jag på att jag kunde leta upp ett halvt(ett halvt träns, andra halvan hade jag sytt i, i samband med balen och studenten för över 1½ år sedan.) löshår som jag har. Det var nog pga jobbet som jag kom att tänka på det, eftersom jag hade löshår i slutet av sommarn och i höstas så vet de ju att jag har ett blont gammal löshår och en undrade vad jag skulle göra av det nu när jag är mörkhårig. Jaja, back to the thing... Jag har letat upp det här håret jag pratar om och satt i det i mitt hår med hjälp av vanliga hårspännen. Ja, det är svart och ganska mycket mörkare än min hårfärg just nu, så därför sitter jag och funderar på om jag kanske ska fara och köpa slingmedel och så på ica för att mixtra det ljusare för att eventuellt kunna ha användning för det, kunna sätta i det vid de tillfällen jag känner för det. Jag är sugen på att mixtra och se. Men tänk om J´s mamma skulle kunna ordna det, det skulle ju vara ännu bättre. Jag har för lite att göra och är trött. Behöver kanske göra det här för att hålla mig vaken.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback