Yes and No.

Jag är både glad och mindre glad.

Är glad över att jag faktiskt for och tränade pumpen halv tolv, nu kan jag lata mig hur mkt jag vill resten av dagen. Och sen när jag kom hem blev jag glad över att mitt Gina-paket hade kommit i brevlådan. Och så är jag glad över 6 av 7 av de beställda grejerna.

Självklart så ska det som jag suktat efter mest, jeansleggingsen vara för små. Beställde dom i den storleken jag alltid brukar ha på leggings. Dom sitter bra över benen MEN, jag har för fet rumpa så jag måste skicka tillbaka dom och få hit dom i en större storlek. Funderar på att beställa nya rakt av, då får jag hem dom fortare och innan helgen(blir kanske dyrare, jag vet inte) och helt enkelt bara skicka tillbaka dom andra istället för att skicka dom först och sen vänta på de andra, då får jag inte dom förns nästa vecka. (Edit: Gina´s sida funkar ju inte ens just nu :/ )

Men ja, kan ju fota de andra grejerna och visa, eller
iallafall t-shirtarna för dom gillar jag skarpt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback