Fina fisken.

Har inte alls kunnat ligga och läsa heleste dagen idag.
Hjärtat gick på semester vid lunch idag och jag sov tills dess.


Vi for och fiskade i blåsten, och jag har nog egentligen ganska mycket tålamod som jag inte visste att jag hade. Stod där och tjurade i många lager kläder(fula dessutom) och förstora gummistövlar i stormblåsten(rejäl blåst, en tall hemma hos j´s föräldrar blåste omkull där kring middagstid). Fick 3 små abborrar, varav jag stod själv vid sista och var tvungen att ta lös den själv. Harjeligen. Jag är lite kinkig mot sånt. Efter många skrik("faaan, jag kaan inteee! Den är ju dööööd.. Hjäääälp!") och att jag insåg att den inte alls var död ännu så lyckades jag knaka lös den från alla tre krokarna. En aningen stolt, fast tröjan luktade en del fisk(tur den var stor och kunde användas som handske). Men kul var det och egentligen var jag inte alls redo att ge upp.



Blev helt väck i huvudet när vi kom in, och jag klandrar blåsten som fan.
Kände mig sjuk, alltså ordentligt sjuk. Men efter ett mål mat och tittande
av fiske av nilabborre på tvn så lättade det ungefär i sammband som
himlen öppnade sig och regnet började ösa ner(det gör det ännu).

Nyduschad och ska se oskyldigt dömd med ett glas vin och älsk.


Svar; Tack för det sötnos : ) Jaa, den dagen du får din egen systemis kommer du nog vara lika glad som jag är : )

2009-07-09 // 22:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback