Oh my.

Efter att ha tänkt på att rensa i garderoben ett bra tag nu så tog jag
äntligen tag i saken idag. Jag har rensat och vikt om.


Kastat några trasiga leggings(det drygaste av allt var att kolla om dom
hade något litet, litet minihål eler var hela faktiskt). Rensat bort nå linnen,
nå jeans/mjukisar, mest långärmade, två t-shirtar, två shorts, nån bh,
sockar, 2 klänningar. Och det ser nu städat ut och har en hel del plats
kvar. Iofs så är ju inte alla kläder rena och en del hemma hos J. Men
jag känner mig stolt att jag kunnat rensa ut en del iallafall, som jag
ändå aldrig använder.



Gjorde en upptäckt jag inte hade en aning om. Bikinis, man tycker ju att man har så få.
Varje vår tycker man så. Runt 2-3 sådär. Upptäckte nu att jag har 10 stycken(10!!) varav
jag använder typ 3. Bestämde mig för att försöka bättra mig.



» Saga

Hej Tina!



Tänkte lite på back in the days igårkväll, och kom att tänka på dig och den tiden som var då! Tycker det är lite trist att man kan tappa kontakten så lätt med någon som en gång i tiden betydde så mycket för en. Men det är väl så det är :)

Hade för mig att jag sett att du bloggar, så jag tänkte bara kika in lite.

Vet inte riktigt vad jag ville ha sagt med detta.. men hoppas allt är väl med dig och så :D



Kram/ Saga

2009-07-22 // 10:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback