Kunde inte hålla mig nu heller.

Åh! Och Åh flera gånger om.

Kärlek. Istället för att lapa sol for jag ut till strömpilen där jag inte spatserat runt på länge.
Vero Moda finns ju bara där nu för tiden. Gick in för att kolla efter Vilaleggings, fann inga
sådana. Bara från två andra märken. Fann ett par skitsnygga från only med fickor bak &
fickdetaljer fram samt med gylf och knapp! Gillade färgen skarpt också. Till råga på allt
så satt dom som en smäck. "Tight fit Medium Waist".

Kunde inte låta bli, dom skrek efter att få följa med mig hem. 359:- var priset, en aningen
dyra för ett par jeansleggings enligt mig, men jag kommer använda dom sjukt flitigt.
Hon sa dock att  dom töjs ut en del, men jag hoppas att det inte blir för mycket. Och
egentligen så är dom snäppet för långa, men det gör ingeeentiiing.



Färgen gör sig inte riktigt rättvisa på bilderna.

Sen så for jag till granngården för att inhandla en diskborste, fanken så roligt.
Men trots det så kom jag ut därifrån med ett leende på läpparna, hon i kassan
tyckte att min nya, blå klänning var så fin och undrade vars jag hade köpt den.
Dom gångerna känner man sig stolt över sina inköp. ;) hehe.

Igår inhandlade jag för övrigt de sista 2 födelsedagspresenterna för den här månaden,
känns oerhört skönt att slippa tänka på det. Och jag blev mycket nöjd över det jag köpte.


hur har du råd att shoppa så mkt??

2009-07-15 // 19:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback