Fiiina klänning.

Har varit hem idag, hann självklart bli dyngsur bara mellan bilen och huset.
Men jag kan tycka att det är rätt mysigt ändå, jag har ju ändå gjort något idag.


Hjälpte mamma att slinga hennes hår, jag tycker det blev betydligt mycket bättre
än hennes gamla urblekta hårfärg(men vi hade råkat ta fel färg igår så jag fick fara
och byta innan, hahah). Och eftersom jag skulle vara ensam hemma här ett tag så
for jag på Öb för att kika lite i lugn och ro. Där fann jag 6st blåa, fina glas för 25:- och
6st dessertskålar i blått för 60:- samt en glasskopa i grönt för typ 9:-. Köpte även hem
fem stycken burkcola för 5:-/st att ha i kylen utifallatt liksom.


Just det ja! När jag var hem så låg det ett paket och ett brev i lådan, haha, båda var till mig! Först och främst var det mitt nya kort(glädjen går nog inte beskriva!) så att jag numera slipper skämmas över att mitt chip inte fungerar och att remsan lever sitt egna liv ytterst sällan. Yey på det! Och så i paketet låg det jag beställde hem från paprikastore, klänningen var finare i verkligheten och med en rosett baktill(kanske att jag kan ha den på ena bröllopet vi ska på?) som jag kommer ha på dopet på söndag. Och den blå tunikan hade sån härlig färg och jag gillade den skarpt. Sååå, yey på det också!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback