Är jag sjuk?

Vad är det för fel på mig, varför vaknar jag 05.15 en morgon då jag får sova
HUR länge jag vill? Att sen inte kunna somna om förns ca 45 minuter senare
är ju totallt vansinne. Vände och vred på mig och hann bli hungrig på köpet.
Känns inte riktigt normalt. Sen skulle jag upp efter en kvart om jag ville ta mig
hem(det bestämde jag under den tiden jag låg vaken) fast att vi hade sagt att
jag skulle stanna.


Sitter iallafall hemma nu igen med det fina vädret och naturen som utsikt,
behöver jag ens tala om att jag ska lägga mig i solsängen på en stund?
Har heleste dagen på mig att lapa solens varma strålar. Alla som jobbar
och läser det här lär väl bli lite lätt avis.

Under tiden ska jag pumpa musik och köra igång sista tvättmaskinen.

Och jag är taggad för imorgon, hoppas bara jag finner myggmedlet.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback