En lättnad.

Vad skönt det känns nu! Har varit  till A och pratat om det som hände för 1½ månad sen,
det var på tiden. Det har varit en jobbig period och är fortfarande inte helt avklarad, har ju
fortfarande två kvar som jag inte hört ett ord ifrån.


Håller nu på att tvätta och räknar med att hinna 3 maskiner idag summa summarum,
och packa ur alla dessa påsar jag lever i(ligger nu åtta tomma på golvet, sinnes!). Ska
vika rentvätt. Dammsuga och bädda rent, nu är det på tiden att jag verkligen gör allt på
en gång, när jag har massor med tid.

Idag kommer mamsen hem från utlandet, Bulgarien rättare sagt.
Lär ju inte vara nådigt brun och jag kommer väl antagligen vara
avis på brännan, min är så fruktansvärd just nu.

Hejochhå, dags att återgå.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback