Förra årets midsommar.

Ibland kan jag erkänna att jag gillar regn, som idag tex.
Var nyss ute och gick en sväng med Meja i regnet och jag
njöt, det var så fridfullt och det luktade så gott. Hade ändå
inte velat flasha mina prickiga ben om vädret hade tillåtit.


Satt och funderade på fredag, midsommar. Jag önskar verkligen att det hade funnits en möjlighet att kunna få den att likna förra årets. Men, det går inte. Tycker att det känns jättetråkigt, för förra året var det verkligen en bra dag. Nu vet jag inte ens vars vi ska vara. I ett hus, i en stuga, i en husvagn eller på något helt annat ställe. Har ingen aning men hoppas att det är något som karlarna ordnar. För något blir det. Men det jag hade önskat allra mest är det som verkligen inte kommer ske. Det har varit midsommar 2 år i rad med tjejerna, och nu blir det inte så. Hur mysko känns inte det.


Min utstyrsel i lördags.
Finns så många härliga bilder jag skulle vilja lägga upp,
men med tanke på att jag inte har någon aning om dessa
personer skulle godkänna det så låter jag bli att publicera
dom helt och hållet.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback